dinsdag 24 juni 2008

De Islam is het Probleem

Kutmarokkanen.jpg
Uit onderzoek door het Verwey-Jonker Instituut en het Willem Pompe Instituut van de universiteit Utrecht, zou moeten blijken dat crimineel gedrag bij kinderen voor een deel wordt bepaald door de slechte kwaliteit van de buurt waarin ze wonen. Ook de gezinssituatie, schooluitval en de vriendengroep waarmee ze omgaan, spelen een grote rol.

'Een buurt met veel criminaliteit en drugsgebruik geeft jongeren de boodschap af dat het om normale verschijnselen gaat,' aldus de onderzoekers, 'dus vinden ze het de normaalste zaak van de wereld zich als crimineeltje te gedragen.'

In het rapport staan ook aanbevelingen. Zo moet de overheid er zo mogelijk voor zorgen dat er in probleemwijken een gemengde populatie ontstaat, met minder werkloosheid, minder uitkeringsafhankelijkheid en een levendig midden- en kleinbedrijf.

Ook moet er extra geïnvesteerd worden in openbare orde en veiligheid. 'Streng toezicht op de leerplicht zou ook een goede zaak zijn,' vinden de onderzoekers.

Ja ja, het zoveelste onderzoek met even zoveel voorspelbare uitkomsten en aanbevelingen. Maar zoveel onderzoek ten spijt blijft men om "politiek correcte redenen" halsstarrig om de hete brij heen walsen. Die hete brij is ... de islam. What else?

Eerder onderzoek bevestigt immers dat de islam jongeren niet stimuleert maar eerder demotiveert om te studeren. De islam ligt dus aan de basis van slechte schoolresultaten.

Studie van de islam anderzijds leert ons dat moslims het misprijzen jegens de westerse maatschappij en de aversie tegen onze levenswijze met de moedermelk krijgen ingezogen.

Moslim-jongens krijgen vanaf hun geboorte ingelepeld dat ze superieur zijn aan de kuffar, de ongelovige westerling. Dat ze hinderlagen mogen leggen voor niet-moslims. Dat ze die mogen beroven en mishandelen. Dat ze zich door kuffar de les niet moeten laten spellen. Dat ze voor vrouwen [leraressen, politie-agenten, sociaal-assistentes...] al helemaal geen respect hoeven te hebben en dies meer, en dies meer. Leest u er o.a. maar het negende hoofdstuk (Sura 9) van de koran op na.

Beste onderzoekers van de unief van Utrecht, read our lips: DE ISLAM IS HET PROBLEEM!!!

En vertelt u nu toch eens wat daaromtrent uw aanbevelingen zijn.
_

8 opmerkingen:

  1. Wie vandaag de dag nog steeds niet beseft dat de islaam het probleem is, die zal het nooit beseffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HET DUURT NOG JAREN VOORALEER HIER HET FRANKSKE VALT. DAN ZIE JE ALLEEN NOG SCHOTELVODDEN EN BAARDMANNEN IN HET STRAATBEELD.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is overgeleverd dat Ibn ‘Umar heeft gezegd: “De Boodschapper van Allah (salla Allahu alaihi wa salaam0 zei: ‘Degene die een volk imiteert is één van hen.’”  (Overgeleverd door Abu Dawud, al-Libaas, 3512. Ingedeeld als hasan sahih door Al-Albaani in Sahih Abi Dawud, 3401).  Al-Munaawi en al-‘Alqami hebben gezegd: bijvoorbeeld zich kleden zoals zij zich kleden, hun manier van leven volgen in kleding en in sommige van de dingen die zij doen.
    Al-Qaari heeft gezegd: met andere woorden, degene die de kufar imiteert zoals in de manier waarop iemand zich kleedt, of degene die de kwade en immorele mensen imiteert, of de Sufies , of de rechtvaardigen, hij is één van de mensen die hij imiteert, of deze mensen nou goed of slecht zijn.
    Shaykh al-Islam Ibn Taymiyah zei in al-Siraat al-Mustaqiem: Imam Ahmad en anderen hebben deze hadith als bewijs geciteerd. Deze hadith geeft aan dat het tenminste haram is om hen te imiteren. Allah zegt (interpretatie van de betekenis):
    En wie van jullie hen als beschermers neemt; voorwaar, hij behoort tot hen.. (al-Ma’idah 5:51)
    Dit is gelijkaardig aan de mening van ‘Abd-Allah ibn ‘Amr die gezegd heeft: “Degene die zich in het land van de mushrikien vestigt en hun Nawroz (nieuwjaar) en Mahrajaan (feest) viert en hen imiteert totdat hij sterft, zal met hen verzameld worden op de Dag der Opstanding.” Dit kan geïnterpreteerd worden als verwijzing naar volledige imitatie die wijst op kufr en alsof het betekent dat gedeeltelijke imitatie daarom haram is; of het kan geïnterpreteerd worden alsof het betekent dat hij één van hen is tot op de hoogte waarop hij hen imiteert, of het nou in ideeën van kufr is, in zonde of in het deelnemen aan een ritueel.
    Het is overgeleverd van Ibn ‘Umar dat de Profeet (salla Allahu alaihi wa salaam) het imiteren van niet-Arabieren verbood en zei: “Degene die een volk imiteert is één van hen.”:  “Dit is ook genoemd door al-Qaadi Abu Ya’laa. Dit is geciteerd door meer dan één van de geleerden om aan te tonen dat het makruh is om vormen van kleding van de niet-moslims te imiteren die niet bekend zijn onder de moslims.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weten we al jaren. Maar er verandert niets?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe dom kan een mens zijn om dit te geloven?! vanaf de aanslag op de wtc-torens is alles wat verkeerd is op deze wereld ten schulde van de islam! wat heeft een godsdienst te make met zieke mensen? of wat heeft een cultuur of land daarmee te make niks! vanaf het ontstaan van de mens zijn er al dieven, criminaliteit, verkrachters,... zo zal het ook blijven door gaan maar dit heeft zeker en vast niets met de islam te maken! de islam zegt juist dat we iedereen moeten respecteren en lief hebben niet het omgekeerde! mense gebruik je verstand ipv gwn mee te gaan met de rest en met het beeld dat alles ten schulde is van de islam! dit is niet waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en als het waar is wat die anomiene persoon zegt wat een land of een cultuur te maken heeft met zieke mensen heeft nederland wel heeeeeel veel zieke mensen en marokko

    BeantwoordenVerwijderen

Of, als u het liever persoonlijk houdt, stuur een mailtje naar kafirharby(at)gmail.com

Double Standards

Double Standards

Waiting for the Sequel...